Στο ταξίδι   Leave a comment


“…κρατώ στο χέρι τη καρδιά μου και πορεύομαι

1749549

κι αυτή ησυχάζει.

 

Μικρή μου , σε ποια ξένη χώρα
να ταξιδέψω τη λαχτάρα σου;

Οι δρόμοι φεύγουνε σταχτιοί τ’ αλαργού
στο κενό και στη σιωπή,
συχάζουν οι άνθρωποι στην αχυρένια στρώμνη
κι αιώνια αστέρια τους φιλούν.

Κι είναι τόσο το κενό,
τόση η απεραντοσύνη
στο έρημο άνθρωπο.

Κατάμονα βουνά
γαλάζιοι όγκοι
σιωπούν στο καθάριο ουρανό.

Κρατώ στο χέρι τη καρδιά μου.
Σύχασε !Σύχασε!!

Μικρή μου, σε ποια ξένη χώρα
να ταξιδέψω τη λαχτάρα σου;”

η κοπέλλα με τα μπαλλόνια

 

forgetMeNotSmallΕίναι ενα απόσπασμα από ποίημα του Νομπελίστα  Σουηδό ποιητή και λογοτέχνη

Par Lagerkvist  (Πεερ Λαγκερβιστ) (23/5/1891-11/7/1974)

Χρωστάω ενα μεγάλο ευχαριστώ στην φίλη μου την Θάλεια που μου έκανε γνωστό αυτό το απόσπασμα, και από τότε που το διάβασα γράφτηκε μέσα μου.

Θάλεια, καλή μου, σε ευχαριστώ και νάσαι καλά!

Σχολιάστε

