Απόπειρα αποδράσεως   2 comments


        

         Κι  έλεγε στην “φυλακή” του …

Outside from the gate

 

“Το χειρότερο δεν είναι

που μ’ έκλεισαν σ’ αυτή τη φυλακή

και πήραν τα κλειδιά κι έφυγαν,

μα που δεν ξέρω ως πού φτάνει η φυλακή μου,

που δεν ξέρω το περίγραμμά της,

για να κάνω επιτέλους

σαν άνθρωπος κι εγώ

μιαν απόπειρα αποδράσεως.”

“ Η φυλακή”

του μεγάλου Κύπριου ποιητή μας

Κώστα Μόντη

butterfly2blu

Η υπέροχη φωτογραφία είναι του Roberto La Forgia  από το flickr.

Τον ευχαριστώ πολύ!

2 responses to “Απόπειρα αποδράσεως

Subscribe to comments with RSS.

  1. Από αυτό το βίαιο ξεσπίτωμά μας από την όμορφη γειτονιά των Spaces, πιο πολύ με πειράζει, που μη έχοντας τη διάθεση να μπω στα κρύα δωμάτια του WordPress, χάνω την επαφή με μαγικά αγγίγματα του πνεύματος. Σαν του δικού σου …

  2. Μα που δεν ξέρω ως πού φτάνει η φυλακή μου..ΚΡΑΤΩ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ !!ΑΝ Κ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ..

Σχολιάστε

