Εικόνες του Κόσμου: ταξίδι με τραίνο στην Ινδία


Είδα, που λέτε, τις δυο εικόνες:

overloaded2

και είπα : Για δες για δες, η Ινδία στερείται αγοραφοβικών!!;;

Κι ύστερα αναρωτήθηκα για τους τουρίστες της ;; Πως να νοιώθουν άραγε σε ένα τέτοιο τραίνο; Κι αποφάσισα: Μάλλον δε θα ανήκουν στο 1%.. μάλλον,  αλλιώς φίδι που τους έφαγε.!!.

Κι είδα και την δεύτερη, ξανακοίταξα και την πρώτη: Κι είπα : Καλά οι οδηγοί των τραίνων που είναι; Πως βλέπουν;,

Θα είναι, δεν μπορεί..Ναι, μα δεν θα βλέπουν!!

ινδια_τραινο

Αυτά τα διάβασα μετά..”Κάθε χρόνο στην Ινδία σημειώνονται περίπου 300 σιδηροδρομικά δυστυχήματα που οφείλονται ή σε συγκρούσεις ή σε εκτροχιασμούς, και περίπου 40 άνθρωποι σκοτώνονται καθημερινά είτε διασχίζοντας τις σιδηροδρομικές γραμμές είτε πέφτοντας από υπερφορτωμένα τρένα” Πηγή: www.lifo.gr

Συμπέρασμά μου: Τελικά, μάλλον με ασφάλεια ταξιδεύεις με τρένο στην Ινδία, αν δηλαδή δεν είσαι αγοραφοβικός κι ούτε κλειστοφοβικός..

Αναλογικά με τον υπερπληθυσμό της, τις τεράστιες χιλιομετρικές αποστάσεις που διανύουν τα τραίνα της έτσι κατάφορτα καθημερινά που είναι- σαν πως στις εικόνες- λίγα τα δυστυχήματα..

Στην Ελλάδα, συγκριτικά με την Ινδία, έχουμε περισσότερους νεκρούς κι ας μην λειτουργούν οι πιο πολλοί σιδηρόδρομοι..Τουλάχιστον, εδώ ταξιδεύουν και οι αγοραφοβικοί και οι άλλοι ..Πάλι καλά

Και, δεν πέφτουμε εδώ και από τα τραίνα, εμείς πέφτουμε πάνω στα τραίνα..Πάλι καλά να πω;;..Δεν το λέω

Περιορίζομαι να βλέπω τις διαφορές..

Με την καλημέρα μου σε όλους σας!!

Have-A-Great-Day-Angel-And-Sun

 

10 σκέψεις σχετικά με το “Εικόνες του Κόσμου: ταξίδι με τραίνο στην Ινδία

    1. χαχαχα!Είδες;; Λογικά σκέφτεσαι Μα, στο ομολογώ, ήταν το μόνο που δεν σκέφτηκα. Για τα δρομολόγια και τους τζαμπατζήδες δηλαδή.. Μόλις είδα αυτόν τον χαμό από το πλήθος σκέφτηκα. Παναγιά μου και νάμουν μέσα σε αυτό το τραίνο..Θα πάθαινα ασφυξία! Είχα δει και κάποια ντοκυμανταίρ που ταξιδεύουν στα τραίνα αυτά κουβαλώντας και τις κότες τους και τις κατσίκες τους κλπ. οπότε…Κατάλαβες τώρα;; Από κει και η σκέψη.. Στην Ινδία οι αποστάσεις που διατρέχονται από τις αμαξοστοιχίες είναι τεράστιες. Τα τραίνα είναι που ενώνουν την χώρα εκεί. Από την μια άκρη ως την άλλη, βορρά έως νότο κλπ. Αυτοκινητόδρομους δεν έχουν, όσο έχουν σιδηροτροχιές. Να φαντασθείς , αναρωτήθηκα και αν έχουν και πρώτη θέση εκεί!! Οχι, αν είναι τζαμπατζήδες χαχαχαχα!!!

      Αρέσει σε 2 άτομα

      1. Έχουν και ελεγκτές εισιτηρίων; χαχαχα Μην παρεξηγηθώ, δεν ειρωνεύομαι. Απλώς είναι αξιοπερίεργο και κωμικοτραγικό.

        Αρέσει σε 2 άτομα

      2. Μπα! Που ελεγκτές! Φτωχολογιά εκεί. Και υπάρχουν τραίνα που διασχίζουν ερήμους κι άλλα που πάνε ανθρώπους να δουλέψουν σε αλυκές- κάτι τεράστιες άδειες άσπρες εκτάσεις.. Τόχα δει και έπαθα πλάκωμα..Αξιοπερίεργο δεν είναι..Που να δεις κάτι παρόμοια – όχι όμως ως αυτό το σημείο-τραίνα κάπου στην Αφρική, κάτι λεωφορεία και φορτηγά στην Αφρική και σε χώρες της Λατινικής Αμερικής. Θα τις βάλω κάποια στιγμή και τις εικόνες αυτές. Να τις αντιπαραβάλλουμε και με το πιο πολυτελές τραίνο στον κόσμο που διασχίζει την Νότια Αφρική! Όνειρο χιλίων και μιας νυχτών εκείνο, το πολυτελές, σου λέω..

        Αρέσει σε 2 άτομα

  1. Γεια σου Έφη μου! Το είδα! Είναι να μην παθαίνεις ασφυξία;; χιχιχι κάποιος στα σχόλια αναρωτιέται για το πως θα μπορούσε να περάσει ελεγκτής για τα εισιτήρια!!! Για να μπω μέσα, δεν θάμπαινα, έτσι όπως -στην φωτό φαίνεται στο εσωτερικό-ο ενας κυριολεκτικά πέφτει πάνω στον άλλον κι απ’ τα παράθυρα κρέμονται οι άλλοι!!! Αέραααα!. Στην ανάγκη, πάνω στην οροφή του θα ανέβαινα.

    Αρέσει σε 2 άτομα

  2. Για τους σιδηρόδρομους στην Ινδία :»Καθημερινά, κατά μέσο όρο, πάνω από 8.350 τρένα ταξιδεύουν σε γραμμές μήκους σχεδόν 80.000 χιλιομέτρων μεταφέροντας πάνω από 12,5 εκατομμύρια επιβάτες. Τα φορτηγά τρένα μεταφέρουν αγαθά βάρους 1,3 εκατομμυρίων τόνων και πλέον. Συνολικά, κάθε μέρα καλύπτουν απόσταση που ισοδυναμεί με τρεισήμισι φορές την απόσταση γης-σελήνης!

    Σκεφτείτε τους 6.867 σταθμούς, τις 7.500 μηχανές, τα 280.000 και πλέον επιβατικά και φορτηγά βαγόνια καθώς και τις σιδηροδρομικές γραμμές συνολικού μήκους 107.969 χιλιομέτρων, συμπεριλαμβανομένων των παρακαμπτήριων γραμμών, και τότε θα καταλάβετε γιατί οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι χρειάζεται να απασχολούν περίπου 1,6 εκατομμύρια ανθρώπους, το πολυπληθέστερο εργατικό δυναμικό από οποιαδήποτε άλλη εταιρία στον κόσμο. Ναι, πρόκειται για έναν πραγματικό γίγαντα! Δες: https://wol.jw.org/el/wol/d/r11/lp-g/102002484

    Αρέσει σε 2 άτομα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.